خریدو فروش بیت کوین کش آسان و مطمعن در حامی پرداخت

بیت کوین کش با نام اختصاری BCH در سال ۲۰۱۷ با هدف تغییر در اندازه سایز بلوک ها و همینطور بهینه سازی در کدهای بیت کوین به عنوان هارد فورک بیت کوین معرفی شد در این هنگام به تمامی دارندگان بیت کوین به همان میزان که بیت کوین داشتند بیت کوین کش داده شد .
کند شدن بیت کوین و افزایش کارمزد تراکنش های آن در سال ۲۰۱۷ باعث شد تا جامعه بیت کوین به فکر افزایش مقیاس پذیری جهت رفع این مشکل بیفتند .
بیت کوین کش توسط فردی به نام راجر ور که در دنیای رمز ارز ها فردی شناخته شده است معرفی شد وی مالک دامنه bitcoin.com نیز میباشد.

 

خرید بیت کوین کش

[ چارت قیمت روزانه بیت کوین کش به دلار ] 

بیت کوین کش با نام اختصاری BCH در سال ۲۰۱۷ با هدف تغییر در اندازه سایز بلوک ها و همینطور بهینه سازی در کدهای بیت کوین به عنوان هارد فورک بیت کوین معرفی شد

بیت کوین کش مانند بیت کوین ، بلاکچین مختص به خود را دارد و الگوریتم امنیتی آن اثبات کار و یا همان ماینینگ است . از آنجایی که بیت کوین کش در نتیجه وقوع یک هار فورک از بیت کوین جدا شد پس میتوان دریافت که تاریخچه تراکنش های پایگاه داده آنها مشابه یکدیگر است .

بله در حال حاضر امکان خرید بیت کوین کش به وسیله کلیه کارت های عضو شتاب در حامی پرداخت فراهم میباشد همچنین فروشندگان میتوانند تا هر مبلغی را با قیمت مناسب جهت فروش ارسال و مبلغ آن را به صورت دلخواه دریافت کنند .

از اصلی ترین تفاوت های میان آنها اندازه بلاک آنهاست بیت کوین کش به دلیل آن که فورک و ذنجیره ایجدا شده از بیت کوین است ، ویژگی های مشابه بسیار زیادی با بیت کوین دارد .

حداقل خرید اتریوم از حامی پرداخت برابر ۷ میلیون ریال و حداقل فروش بیت کوین به حامی پرداخت ۱ میلیون ریال میباشد .

حداکثر خرید و فروش بیت کوین کش از حامی پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال میباشد .  جهت خرید و یا فروش مبالغ بالا تر با پشتیبانی حامی پرداخت ارتباط بر قرار بفرمایید .

illu-support

آیا به پشتیبانی نیاز دارید ؟​

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]