پادکست وایت پیپر ارز دیجیتال چیست ؟


[column width=”33%”][button type=”default” color=”” target=”” link=”https://hamipardakht.com/wp-content/uploads/2020/12/What-is-White-Paper.mp3″]دانلود پادکست[/button][/column]

وایت پیپر ارز دیجیتال چیست ؟

همراهان حامی پرداخت باید بهتون بگم که دانستن اطلاعات در مورد وایت پیپر( کاغذ سفید) میتونه به شما کاربران که قصد ورود به بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال را دارید کمک بسزایی بکند پس تا پایان این مقاله را مطالعه بفرمایید.

وایت پیپریا همان اوراق سفید برای گزارش دقیق متکی بر صداقت و منطق و متقاعد کننده و رسمی است که راه حلی خاص برای حل مشکل خاص ارائه می نماید .

این اوراق طرح توسعه پروژه را برای بازاریابی و جذب مخاطب ارائه می‌کند و در آن در مورد مسائل فنی؛ خدمات‌دهی و تکنولوژی اطلاعات کامل منتشر می شود.

حائز اهمیت است در وایت پیپر به هیچ عنوان در مورد راهنمای محصول و اطلاعات فنی مربوط به استفاده و پشتیبانی موجود نمی باشد.

بیشتر وایت پیپرها برای راغب ساختن کمپانی ها و شرکت ها برای یک محصول و یا تکنولوژی و حل موانع کسب و کار است وایت پیپرها طبقه بندی هستند در قسمت اول :
پس زمینه را تدوین می‌کند که معمولاً ویژگی‌های فنی پروژه را مطرح می‌سازد .

قسمت دوم : فهرستی کد شده که مجموعه نکاتی از پروژه اشاره می نماید .

و در قسمت سوم :در واقع راه بهینه شده برای کسب و کارهای رایج راکه با مشکلات فنی روبرو هستند را معرفی مینماید. شایان ذکر است بدانید وایت پیپر صرفاً برای بازار ارزهای دیجیتال و توسط (ICO) ارائه نمی‌شود دولت‌ها معمولاً اوراق سفید را به منظور ارائه سیاست‌ها و قوانین حاکم و سنجش نظرات جامعه استفاده می‌کنند .

در کدام کشورها بیت کوین و سایر رمزارزها معاف از مالیات هستند ؟
مطالعه بیشتر ...

معمولاً (ICO) ها در ارزهای دیجیتال قبل از ورود به عرصه بازار مالی زمان دقیق ؛میزان توکن قابل ارائه و حتی زمان ارائه اولیه توکنها و میزان آن را درج می نماید و از این طریق اطلاع‌رسانی گامی در جهت پیش‌فروش صادقانه و طرح وایت پیپر برای عموم کمک شایانی در جلوگیری از تقلب می نماید .

در نتیجه یکی از راههای شناسایی (ICO) معتبر مطالعه وایت پیپریا اوراق سفیداآن کمپانی است .

البته این شاخص در جهت شناسایی (ICO) معتبر از شرکتهای کلاهبرداری کافی نبوده و نیازمند مطالعه همه جانبه بیشتر نیز میباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]