خریدو فروش ریپل آسان و مطمعن در حامی پرداخت

ریپل Ripple یک پول دیجیتال بر بستر فناوری بلاکچین است ریپل دارای یک پروتکل پرداخت متن باز به صورت متمرکز تحت کنترل بنیاد ریپل فعالیت میکند .

هدف از ساخت ریپل که توسط توسعه دهندگان آن مطرح شده خارج ساختن مردم از بند ها و محدودیت های خدمات پرداخت نظیر پرداخت های آنلاین کارت های اعتباری و … است .
هدف اصلی ریپل ارائه خدمات و سرویس به بانک و موسسات مالی اشاره شده است بدین ترتیب هرچقدر تعداد بانک ها و موسساتی که از شبکه ریپل استفاده کنند افزایش یابد در نتیجه ارزش این ارز نیز افزایش خواهد یافت .
ریپل میکوشد جایگرین مناسبی برای سوئیف در رمز ارز ها باشد . و ضعف های این شبکه پرداخت را برطرف کند .برخی از این ضعف ها را میتوان به سرعت پایین و کارمزد بالای شبکه سوئیف اشاره کرد که شبکه ریپل این مشکلات را ندارد و دارای سرعت بالا و کارمزد پایین میباشد.

خرید ریپل Ripple

[ چارت قیمت روزانه ریپل به دلار ] 


ریپل Ripple یک پول دیجیتال بر بستر فناوری بلاکچین است ریپل دارای یک پروتکل پرداخت متن باز به صورت متمرکز تحت کنترل بنیاد ریپل فعالیت میکند . دفتر این شرکت بزرگ در سانفرانسیسکو واقع است . که برای بانک ها و نهاد های مالی محصولات مالی غیر متمرکز میسازد . هدف ریپل نقل و انتقالات بانکی وبین المللی سریع تر و ارزان تر و غیر متمرکز انجام شود . شایان ذکر است شرکت های مالی بزرگی برای انتقالات مالی خود از محصولات ریپل استفاده می کنند. یکی از محصولات ریپل ارز دیجیتال Xrp است .

بله در حال حاضر امکان خرید ریپل به وسیله کلیه کارت های عضو شتاب در حامی پرداخت فراهم میباشد همچنین فروشندگان میتوانند تا هر مبلغی را با قیمت مناسب جهت فروش ارسال و مبلغ آن را به صورت دلخواه دریافت کنند .

خیر در مجموع 100 میلیارد توکن XRP وجود دارد که تمام آنها از پیش ماین شده است .

بر خلاف ارز های مانند بیت کوین و اتریوم که برای ارسال و دریافت آنها تنها به آدرس عمومی کیف پول نیاز است برای ارسال و دریافت XRP در صرافی ، علاوه بر آدرس عمومی عبارتی به نام ( TAG ) را نیز وارد کنید .

حداقل خرید ریپل از حامی پرداخت برابر ۷ میلیون ریال و حداقل فروش بیت کوین به حامی پرداخت ۱ میلیون ریال میباشد .

حداکثر خرید و فروش ریپل از حامی پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال میباشد . جهت خرید و یا فروش مبالغ بالا تر با پشتیبانی حامی پرداخت ارتباط بر قرار بفرمایید .

 

illu-support

آیا به پشتیبانی نیاز دارید ؟​

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]