تبدیل دلار به تتر در صرافی حامی پرداخت

اگر قصد تبدیل دلار به تتر و یا تبدیل تتر به دلار را دارید حامی پرداخت با ارائه خدمات تبدیل دلار به ارز دیجیتال این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است تا به راحتی اقدام به تبدیل دلار به ارز دیجیتال و یا بر عکس این عمل را کنند .

تماس با پشتیبانی

تبدیل دلار به تتر

مراحل تبدیل دلار به تتر

اول

تماس با پشتیبانی

و دریافت مشاوره رایگان

دوم

ارسال مدارک مورد نیاز

برای پشتیبانی حامی پرداخت

سوم

مراجعه حضوری

به دفتر حامی پرداخت

چهارم

خرید و فروش ارز دیجیتال

دریافت در لحظه در حساب بانکی یا کیف پول

تبدیل دلار به تتر ⚡تبدیل دلار به تتر حضوری

 

تبدیل دلار به تتر با بهترین نرخ معامله و کمترین کارمزد یکی دیگر از خدمات صرافی های حضوری میباشد اگر شما قصد تبدیل دلار کاغذی به رمز ارز تتر را دارید میتوانید با مراجعه به صرافی های معتبر زیر نظر بانک مرکزی اقدام به تبدیل دلار خود به ریال و سپس ریال دریافتی را میتوانید به ارز دیجیتال از جمله تتر و بیت کوین تبدیل کنید .  در صورتی که در زمینه تبدیل دارایی های دیجیتال به یکدیگیر سوالی دارید میتوانید از خدمات مشاوره حامی پرداخت استفاده و پاسخ سوالات خود را پیدا کنید .

مشاوره رایگان خرید و فروش ارز های دیجیتال

 

تتر چیست ؟ 

 

تبدیل دلار به تتر

 

تتر یا دلار دیجیتال با نام اختصاری USDT یک ارز دیجیتال از نوع استیل کوین ها میباشد که همواره معادل یک دلار آمریکا قیمت دارد . استیبل کوین ها ارز های دیجیتالی هستند که قیمت ثابتی با یک ارز فیات و یا یک دارایی مانند طلا و نقره دارند و هدف اصلی تشکیل آن های همین موضوع است . هر واحد رمز ارز تتر به وسیله معادل دلاری در بانک های معتبر پشتیبانی میشود و شرکت مادر تتر ، همواره گزارش هایی در رابطه با سپرده های دلاری  خود منتشر میکند .

 

چرا بهتر است دلار را به تتر تبدیل کنیم ؟ 

 

تبدیل تتر به دلار

 

با توجه به خطراتی که حمل و نگهداری دلار فیزیکی دارد اقلب کاربران جهت حفظ امنیت و سهولت جابه جایی اقدام به تبدیل دلار به تتر مینمایند . نگهداری از تتر به شرط رعایت کردن موارد امنیتی بسیار آسان و مطمئن است همچنین هزینه پایین کارمزد جابه جایی تتر این ارز دیجیتال را جذاب میکند .

 

تبدیل دلار به تتر چقدر زمان میبرد ؟ 

 

تبدیل دلار به تتر بسیار آسان بوده و در کمتر از چند دقیقه امکان پذیر است شما میتوانید با مراجعه به صرافی حضوری اقدام به تحویل دلار و در مقابل دریافت رمز ارز مورد نظر خود نمایید که این عملیات کمتر از چند دقیقه زمان بر خواهد بود . البته باید توجه داشته باشید که در برخی از بستر های ارز دیجیتال ممکن است انتقال دارایی ها اندکی زمان بر باشد که این موضوع یک امر طبیعی است .

 

آیا تتر امن است ؟ 

 

تبدیل دلار به تتر

 

تتر به دلیل استفاده از شبکه بلاکچین و شفافیت و گزارشات منتشر شده توسط شرکت سازنده از امنیت قابل قبولی برخوردار است با این حال با توجه به متمرکز بودن آن امکان مسدود شدن تراکنش های با مبالغ غیر متعارف بر بستر آن وجود دارد .

با این وجود با توجه به هر تکنولوژی الکترونیکی دیگر تتر نیز از مشکل هک شدن رنج میبرد و چندین بار ادعا شده که تتر مورد حمله هکر های قرار گرفته است که هر بار با معرفی بروز رسانی ها و تغییرات در بلاکچنین این مشکلات بر طرف شده است .  با توجه به این موضوع که تتر خود دارای بلاکچین اختصاصی نمیباشد و از بلاکچین های دیگر استفاده میکند وجود امنیت بلاکچین هایی که تتر بر بستر آن ها فعال است برای تتر بسیار موثر است .

 

آیا تتر برای سرمایه گذاری مناسب است ؟ 

 

با توجه به این موضوع که تتر یک استیبل کوین است و قیمت آن دارای نوسان نمیباشد گزینه مناسب برای سرمایه گذاری نیست و بهتر است برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال به سراغ ارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم بروید . با این حال با توجه به شرایط تورمی برای حفظ ارز پول می تواند ارز رمز ارز تتر استفاده کرد .

 

خرید تتر با دلار

 

تبدیل دلار به تتر حضوری

 

در روش خرید تتر با دلار کاغذی مشتریان می‌توانند با پرداخت دلار نقدی، ارز دیجیتال تتر را خریداری کنند.  در این روش، کاربران به یک صرافی حضوری که از خدمات خرید تتر با دلار پشتیبانی میکند مراجعه کرده و دلارهای نقدی خود را به معادل تتر (تتری دلار) تبدیل می کنند. این تبدیل به صورت آنی انجام می‌شود و تترهای خریداری شده به طور مستقیم در به کیف پول ارز دیجیتال کاربر واریز میشود .

 

تبدیل تتر به دلار

 

در صورتی که مقداری تتر یا دلار دیجیتال دارید و قصد دارید آن را به دلار کاغذی تبدیل کنید این کار بسیار ساده و راحت است کافیست تا با پشتیبانی حامی پرداخت تماس بگیرید و بعد از دریافت نرخ تبدیل و استفاده از راهنمایی های پشتیبانی را انجام داده و پس از حضور در محیط صرافی به صورت حضوری تتر خود را به ولت صرافی منتقل و معادل آن دلار کاغذی دریافت نمایید . این فرایند بسیار سریع  و آسان بوده و در کمتر از چند دقیقه می توانید تبدیل تتر به دلار را انجام دهید .

 

تبدیل دلار به تتر در تهران

 

در صورتی که در شهر تهران حضور دارید این امکان برای شما فراهم است که به سرعت و در چند دقیقه دلار های کاغذی خود را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کنید برای تبدیل دلار به تتر در تهران کافیست تا با شماره پشتیبانی حامی پرداخت تماس گرفته و از شرایط و نرخ تبدیل دلار به تتر مطلع شوید سپس به آدرس صرافی مراجعه نموده و اقدام به تبدیل دلار کاغذی خود به ارز دیجیتال خود نمایید . در حال حاضر خدمات تبدیل دلار به تتر به صورت حضوری تنها مختص به استان تهران میباشد اما به زودی این خدمات در سایر استان ها نیز انجام پذیر خواهد شد .

 

مشاوره رایگان خرید و فروش ارز های دیجیتال

 

امن ترین روش برای خرید تتر کدام است ؟ 

 

خرید حضوری تتر یکی از امن ترین روش های خرید ارز های دیجیتال میباشد ،  در خرید حضوری میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید و دریافت رمز ارز های مورد نظر خود کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با پشتیبانی حامی پرداخت به شماره 02191006424 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاهtextsms

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 27 میانگین: 5]