تحلیل روزانه بیت کوین 12 بهمن 1401

 

 

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید در تایم فریم چهار ساعته بیت کوین توانسته خط روندی رو که کشیدم برای شما بشکنه ولی بعد از شکست خط روند با مقاومت سنگینی روبرو هستش که در ناحیه 23.900 دلار قرار داره و چندین بار سعی نموده این مقاومت بشکند که همچنان موفق به شکست آن همانطور که در تصویر برای شما مشخص کرده ام نشده است .

تیم تحلیل حامی پرداخت معتقد است در صورتی که بیت کوین نتواند مقاومت پیش روی خودش را بشکند احتمال یک اصلاح تا 19900 را خواهد داشت ضمنا در ناحیه نوزده هزار و نهصد گپ cme وجود دارد که در اغلب اوقات این گپ پر میشوند و شایان ذکر است که این تنها یک اصلاح خواهد بود و همچنان روند صعودی بازار مورد انتظار خواهد بود.

 


تحلیل روزانه بیت کوین 24 دی 1401

 

همانطورکه در تصویر زیر مشاهده میکنید بیت توانست بعد از هفته ها ناحیه مقاومتی مهم خودش را که عدد17300بود بشکند و وارد یک روند صعودی بسیار خوب بشود.هم اکنون بیت در ناحیه قیمتی 20400تا 21000در حال رنج زدن میباشد که در صورت شکستن ناحیه مقاومتی 21500میتواند وارد یک فاز صعودی جدید شود و خودش را به تارگت هایی که در تصویر مشاهده مینمایید نزدیک کند.


تحلیل روزانه بیت کوین 19 دی 1401

 

 

همانطور که در تحلیل روزهای گذشته خدمت شما عرض کرده بودم بیت توانست پس از باز شدن بازار های جهانی به حرکت صعودی خود ادامه دهد و پس از شکستن مقاومت17070تا نواحی قیمتی 17270خود را نزدیک کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده بیت در حال رنج زدن در این ناحیه میباشد وبا توجه به شکل کندل ها ضعف روند در حرکت بیت مشهود است. با توجه به ساختاری که در تصویر مشاهده میکنید این احتمال وجود دارد که بیت خودش را تا ناحیه قیمتی 17380برساند و از آنجا یک اصلاح قیمتی را در پیش داشته باشیم.

 


تحلیل روزانه بیت کوین 14 دی 1401

تحلیل بیت کوین روزانه

همانطورکه در تصیر مشاهده میکنید بیت کوین توانست پس از چندین روز رنج زدن در ناحیه قیمتی 16400تا16600از این ناحیه خارج شود و با شکستن خط روندی که  از قبل در تصویر برای شما رسم کرده بودیم به محدوه قیمتی 16950برساند ,با توجه به واگرایی که از ناحیه سقف وجود دارد که با رنگ مشکی در تصویر برای شما عزیزان مشخص شده ,این امکان وجود دارد که بیت در این ناحیه برای مدتی در حال رنج زدن باشد و یا با یک اصلاح تا محدوده قیمتی 16700دوباره به روند صعودی خود ادامه دهد واینبار تا محدوده قیمتی 17100تا17350خودش رو نزدیک کند.


تحلیل روزانه بیت کوین 10 دی 1401

تحلیل بیت کوین 10 دی

واقیعیت ماجرا این هست که بیت کوین طی هفته های گذشته با شرایطی رنج روبرو بوده است و هیچ روندی رو در چارت بیت کوین شاهد نبودیم . اما اگر در چارت usdt.D  که در سمت راست تصویر مشاده میکنید در تایم فریم هفتگی میزان چیرگی usdt  نسبت به بازار همچنان رو به بالا باشه و نتونه خط روند خودشو به سمت پایین بشکنه و در عین حال بتونه مقاومت بالا سرشو بشکنه سناریو بیت کوین 12000 دلاری اتفاق خواهد افتاد مراقب سرمایه های خودتون باشین و سیو سود را فراموش نکنین .

علت تفاوت قیمت در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟
مطالعه بیشتر ...

تحلیل روزانه بیت کوین 05 دی 1401

تحلیل روزانه بیت کوین

همانطور که در تصوبر مشاهده میکنید بیت کوین در تایم فریم چهار ساعته روزهای متمادی در حالت رنج بسر میبرد از سوی دیگه با توجه به فرا رسیدن سال جدید میلادی و اینکه آلت کوینها امروز 5 دی با نوسان زیادی روبرو بوده اند و اکثر آنها با کندلهای قدرتمند به قیمتهای بالاتری رسیدن و هنوز شاهد حرکت خاصی از سمت بیت کوین نبودیم با احتیاط بیشتری مبادرت به بستن معاملات اهرم دار نمایید زیرا احتمال حرکت موقتی بیت کوین به سمت بالا خواهد بود و در صورت شکسته شدن ma  بیت کوین میتواند قیمتهای بالاتری را بدست بیاورد .

 


تحلیل روزانه بیت کوین 04 دی 1401

تحلیل بیت کوین 4 دی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید بیت کوین در صورت عبور از مقاومت بالا دستی ,قیمت توانایی رسیدن به محدوده 17300الی17500را داراست. با توجه به رنج بودن بازار در این ایام تریدر های عزیز بهتر است که معامله ای انجام ندهند و منتظر موقعیت مناسب برای باز کردن پوزیشن باشند.


تحلیل روزانه بیت کوین 29 آذر 1401

تحلیل بیت کوین 29 آذر

همانطور که در تصویر ملاحظه میکنید علاوه برچارت بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته چارت دامیننس تتر در تایم فریم روزانه با یک سقف مقاومتی بسیار مهم برخورد کرده و میزان چیرگی تتر نزولی شده و نتونسته مقاومت خود را بشکند.

از طرف دیگر یک واگرایی در چارت بیت کوین دیده میشه که اگر دامیننس تتر حمایت خودش را از دست بدهد و ریزش بیشتر را ادامه دهد میشه انتظار داشت که بیت کوین به سمت قیمتهای بالاتر حرکت نماید.

 


تحلیل روزانه بیت کوین 28 آذر 1401

تحلیل بیت کوین

همانطورکه در تصویر میبینید پس از شکسته شدن کانال صعودی قیمت تا محدوده 16500ریزش داشت و هم اکنون در حال رنج زدن است که در تصویر برای شما عزیزان مشخص کرده ایم.

بیت در این ناحیه که یک  محدوده حمایتی بسیار خوب است قرار گرفته که میتواند با یک پولبک به این ناحیه مجددا تا محدوده مقاومتی بالای خودش که بین اعداد17000تا17200است رشد داشته باشد وپس از برخورد به این مقاومت دوباره روند ریزشی خود ادامه دهد ویا حتی اعداد پایینتر را ببیند.


تحلیل روزانه بیت کوین 27 آذر 1401

تحلیل بیت کوین 27 آذر

همانطور که گفته بودیم بیت کوین علاوه بر کانال نزولی یک کانال صعودی هم تشکیل داده و همان طور که گفته بودم مقاومت کانال صعودی بسیار در روند بیت کوین به سمت تارگتهای بالاتر موثر خواهد بود و دیدیم که مطابق تصویر پس از اینکه بیت    کوین سقف کانال صعودی که براتون رسم کردم را تاچ نمود و بسیار هیجانی به سمت پایین حرکت نمود و کاملا مشخص بود اوردرهای فروش در سقف کانال ما بسیار زیاد بود و همین موضوع باعث ریزش بیت کوین گردید و میتونیم نتیجه بگیریم که همچنان با بازار نزولی مواجه هستیم.


تحلیل روزانه بیت کوین 21 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین 21 آذر 1401

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید و اگر تحلیل قبلی بیت کوین دیده باشید بیت کوین در تایم فریم چهار ساعته دیروز پس از یک حرکت صعودی چند ساعته با یک حجم فروش مواجه شد و این ریزش منجر به شکست کانال صعودی گردید در حال حاضر منتظر بسته شدن کندل روزانه خواهیم بود در صورت بسته شدن کندل روزانه زیر کانال صعودی میتونیم در روزهای آتی شاهد ریزش بیشتری از بیت کوین باشیم .


تحلیل روزانه بیت کوین 19 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین 19 آذر

در این تحلیل بیت کوین علاوه بر یک کانال نزولی که با شکسته شدن سطح بالای کانال حرکت صعودی خود را شروع کرده با یک کانال صعودی که از دل کانال نزولی ما شکل گرفته مواجه هست در نتیجه بیت کوین با دو مقاومت روبرو است که در حال حاضر زیر midline کانال صعودی ما قرار دارد و تا زمانی که مقاومت بالای کانال رو با قدرت نشکند و به ما تثبیت نده نمی‌توانیم انتظار یک روند صعودی رو در ادامه داشته باشیم .

در کدام کشورها بیت کوین و سایر رمزارزها معاف از مالیات هستند ؟
مطالعه بیشتر ...

تحلیل روزانه بیت کوین 16 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین 16 آذر

همراهان همیشگی حامی پرداخت با یکی دیگر از تحلیل‌های روزانه بیت کوین در خدمت شما عزیزان هستیم.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید بیت کوین در تایم فریم چهارساعته در یک کانال صعودی قرار دارد و بارها به این کانال واکنش نشان داده است با توجه به این موضوع اگر فیبوناچی دو نقطه ای را رسم کنید می‌بینیم که کف کانال روی عدد 0.5 فیبوناچی که عدد مهمی است واکنش نشان داده است و تا زمانی که قیمت داخل این کانال باشد می‌توانیم امیدوار باشیم محدوده قیمتی 16700 تا 17700 بیت کوین به روند خود ادامه دهد البته MA200 در محدوده 17.250 می‌توانیم شاهد واکنش قیمت باشیم و قیمت به سمت پایین حرکت نماید در صورت شکسته شدن کانال تا محدوده مهم 0.618 یعنی 16.533 قیمت به پایین حرکت خواهد کرد.


تحلیل روزانه بیت کوین 13 آذر 1401

تحلیل بیت کوین آذر ماه

همان‌طور که در چارت چهارساعته بیت کوین مشاهده می‌کنید ,بیت در این تایم فریم در یک محدوده رنج قرارگرفته است . در حال حاضر بیت به سقف ناحیه رنج خود قرارگرفته است و این امکان وجود دارد که با شکستن ناحیه مقاومت رنج به روند صعودی خود ادامه دهد.
همچنین این امکان نیز در نظر داشته باشید که امکان دارد که بیت با برخورد به ناحیه مقاومتی خود و ریزشی شدن برای مدت بیشتری در حال رنج زدن باشد. نکته مهم دیگری حائز اهمیت است که ,بیت بار رنج زدن طولانی نشان می‌دهد که در حال جمع‌آوری انرژی است و با یک کف سازی مناسب می‌تواند به نقاط بالاتر دست پیدا کند و مقاومت‌های در پیش روی خود را بشکند


تحلیل روزانه بیت کوین 12 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین

همان‌طور که در روزهای گذشته گفتیم بیت در حال رنج زدن در محدوده قیمتی 16700 تا 17200 هست و چندین بار برای شکستن مقاومت 17200 تلاش کرد که موفق به شکستن این مقاومت نشد. پس در اینجا به این نتیجه می‌رسیم که سناریو اولی که در روزهای گذشته تحلیل کردیم درست بوده است .

با توجه به سابقه بیت در هفته‌های گذشته ، معمولاً پس از رنج زدن در یک ناحیه با یک ریزش همراه بوده است و این امکان وجود دارد بیت یک‌بار دیگر به محدود قیمتی 15500 تا 16000 برگردد و پس‌ازآن به رشد خود ادامه دهد. در این محدوده با توجه به رنج بودن بازار در روزهای گذشته ( تایم فریم تحلیل 4 ساعته هست ) بهترین راهکار این است تا از بازار دورباشیم تا تائیدهای لازم برای باز کردن معامله به دست آوریم.


تحلیل روزانه بیت کوین 10 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین 10 آذر

سلام خدمت همراهان همیشگی حامی پرداخت با یکی دیگر از تحلیل‌های روزانه بیت کوین در خدمت شما هستم. بیت کوین در 24 ساعت گذشته با رشد خوبی همراه بود.  کانال نزولی که برای بیت کوین در نظر گرفته شده بود، در نهایت با یک کندل خیلی خوب شکسته شد.

حالا ما در این جا با دو سناریو میتوانیم رو به رو بشویم .

یک سناریو می‌تواند این باشد که بیت در این ناحیه مشاهده می‌کنید در حال رنج زدن باشد تا بالای محدوده قیمتی 17200 دلاری تثبیت دهد و یا با یک پول بک به سقف کانال مجدداً برای بار دوم به شکستن این محدوده قیمتی حمله کند. سناریو دومی که می‌توان در نظر گرفت این هست که با یک ریزش مجدد به داخل کانال برگردد و تا محدوده مشخص شده‌ای که در کانال مشاهده می‌کنید محدوده قیمتی 15500تا 16000 ریزش داشته باشد تا اردر خریدهایی که در آن محدوده وجود دارد جمع آوری کند و مجدد به رشد قیمتی خود ادامه دهد.

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال امن است؟
مطالعه بیشتر ...

تحلیل روزانه بیت کوین 9 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین

 

همانطور که در تصویر بالا میبینید طبق تحلیل روز گذشته بیتکوین موفق به شکستن معتبر کانال شد و با یک پامپ به محدوده 16900 تا 17000 رسید که فعلا در همان محدوده رنج میباشد , گذشتن از این کانال خبر خوبی میتواند برای بیکوین و سایر ارزها باشد .
در این شرایط میتوان دو سناریو برای بیتکوین متصور شد , سناریو صعودی که از همین جا بیتکوین به سمت مقاومت بعدی صعود کند و به مبلغ 17600 واکنش نشان دهد ویا یک پولبک به کانال بزند و به قیمت 16500 بازگردد . معامله گران معمولا در این شرایط منتظر پولبک قیمت به سقف کانال شکسته شده هستند تا معاملات لانگ خود را باز کنند .

 


تحلیل روزانه بیت کوین 8 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین 8 آذر

 

طبق تحلیلی که در روز گذشته در بخش تحلیل روزانه بیت کوین حامی پرداخت منتشر شد انتظار داشتیم تا قیمت به  محدوده حمایتی 16200 واکنش نشان دهد . هم‌اکنون شاهد هستیم که حمایت به‌درستی وظیفه خود را انجام داده و مانع از ریزش بیت کوین تا کف کانال نزولی شده است .  البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که در حال حاضر تعداد بسیار زیادی پوزیشن لانگ در محدوده 15800 وجود دارد.

طبق تجربه امکان برگشت قیمت به این محدوده ( که در تصویر علامت‌گذاری شده است ) جهت لیکوید کردن پوزیشن ها لانگ  وجود دارد . پس بهتر است اگر قصد باز کردن پوزیشن لانگ در این محدوده دارید دست نگهدارید تا کانال نزولی شکسته شده و قیمت به سقف کانال پولبک بزند سپس وارد معامله شوید . در رابطه با باز کردن پوزیشن شورت در این محدوده با توجه به برخورد چندباره قیمت به سقف کانال و ریزش از آن محدوده بهتر است محتاطانه رفتار کنید و منتظر مشاهده ضعف در کندل های صعودی باشید .

 


تحلیل روزانه بیت کوین 7 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین 7 آذر ماه

 

همانطور که در تصویر مشاهده مینمایید بیت کوین موفق به شکستن سقف کانال خود نشد و با یک ریزش قیمتی همراه بود .  هم اکنون بر روی حمایت 16200 در حال رنج زدن میباشد و خود را به وسط  کانال نزدیک میکند ، این را هم باید در نظر بگیریم که دیروز کندل هفتگی بیت بصورت یک کندل پین بار سبز بسته شد که امیدواریم بعد از مدتها شاهد یه رشد قیمتی خوب در روزهای آینده باشیم.البته همانطور که میدانید برای رشد قیمت فقط یک کندل نمیتواند دخیل باشد و میبایست عوامل دیگر را هم در نظر گرفت.

برای تشکیل یک حرکت صعودی باید منتظر باشیم تا کانال نزولی ما شکسته شود در شرایط پیش رو و با توجه به برخورد قیمت به سقف کانال امکان حرکت قیمت بیت کوین به سمت کف کانال و محدوده 15000 دلار وجود دارد در صورتی که منتظر شروع یک حرکت صعودی هستید بهتر است برای خرید کمی صبر کنید و منتظر باشید تا کانال نزولی شکسته شود.

 


تحلیل روزانه بیت کوین 6 آذر 1401

تحلیل روزانه بیت کوین یکشنبه 6 آذر 1401

 

همان‌گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید بیت کوین در تایم فریم چهارساعته در داخل یک کانال نزولی قرار دارد  همانطور که شاهد هستید کندل های قیمت بیت کوین به سقف کانال نزدیک شده است و ضعف روند در ریزش مشاهده میشود .

در صورت شکسته شدن سقف کانال و پس از پولبک به آن ، شروع یک حرکت صعودی تا محدوده 17500 امکان‌پذیر است در صورت عدم شکسته شدن می‌توان ریزش قیمت تا کف کانال نزولی را پیش‌بینی کرد .

 


 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]